بازاریابی و فروش

ضدعفونی کامل دهان تا روده با این ماده خوراکی

تهران (پانا) - پاکسازی و ضدعفونی روده ها برای حفظ سلامتی دستگاه گوارش اهمیت ویژه ای دارد، با آب نمک می توان دهان تا روده را ضدعفونی کرد البته حتما باید به روش صحیح مصرف شود.

16 اردیبهشت 1401

سرمایه گذاری دیجی نکست بر استارتاپ دژینو؛ پلتفرم تشخیص تقلب در تبلیغات

استارتاپ دژینو پیروز به جذب سرمایه از دیجی نکست شد. دژینو پلتفرم کشف و جلوگیری از تقلب در کمپین های تبلیغاتی آنلاین با استفاده از هوش مصنوعی است. فعالیت اصلی این استارتاپ را می توان در حوزه Marketing Technlogy وCyber Security دسته بندی کرد. ماموریت اصلی این استارتاپ...

1 اردیبهشت 1401

مؤسسه Omedia: فروش گوشی های هوشمند در سال 2021 افزایش داشته است

طبق گزارش مؤسسه آماری Omedia، آمار فروش گوشی های هوشمند با وجود شرایط نه چندان خوب در سه ماه آخر 2021، به صورت کلی بسیار امیدوارکننده بوده است.

24 فروردین 1401

جوابیه مجریان پاویون ایران در اکسپو دبی

در پی درج مطلبی تحت عنوان آبروریزی پاویون ایران در اکسپوی دبی در خبرنگاران، روابط عمومی شرکت سهامی نمایشگاه های وزارت صنعت، به عنوان متولی اجرای پاویون ایران جوابیه ای برای خبرنگاران ارسال کرد.

23 فروردین 1401

چرا محصولات تبلیغاتی ماندگارند؟

تقویم رومیزی به عنوان یک همراه لازم است و تقریبا هر کس یکی از آن ها را دارد، زیرا همه به یکی احتیاج دارند. وجود آن ها در زندگی روزمره ما لازم است. هم در شرکت و هم در زندگی خصوصی، ما دنیا خود را در درجه اول با ضرب الاجل ها، داده ها و یادداشت ها تعریف می کنیم....

21 فروردین 1401

آدینه سیاه فروشگاه اینترنتی خانومی از راه رسید

حراآدینه، آدینه سیاه چیست؟بلک فرایدی Black Friday رویداد محبوب جهانی است که بعد از عید شکرگزاری آمریکا و درآخرین آدینه ماه نوامبر است. در این رویداد، فروشگاه ها با حراج های کم نظیر درهای خود را به روی خریداران باز می نمایند و حتی خریداران پشت در فروشگاه ها...

9 اسفند 1400

افزایش 1928 واحدی شاخص بورس

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با رشد کم جان 1928 واحد همراه شد.

29 بهمن 1400

سال آینده 880 هزار میلیارد ریال اوراق منتشر می شود

تهران (پانا) - در لایحه بودجه سال 1401 پیش بینی شده است که در سال آینده 880 هزار میلیارد ریال انواع اوراق مالی و اسلامی منتشر کند.

18 بهمن 1400

فروش فوق العاده 5 محصول سایپا از 9 دی 1400

خبرگزاری خبرنگاران- گروه خودروسازی سایپا در اجرای سیاست تداوم عرضه خودرو به بازار به صورت هفتگی، ثبت نام فروش فوق العاده 5 محصول خود را از فردا (پنجشنبه 9 دی) شروع می نماید.

16 بهمن 1400

برترین راه برای پیدا کردن قیمت منصفانه خودرو دست دوم

احتمالا برایتان پیش آمده که وقتی می خواهید یک خودرو دست دوم خریداری کنید، به منصفانه بودن قیمت فروشنده شک کنید. به خصوص اگر که اولین ماشینتان باشد و با چم وخم خرید خودرو دست دوم آشنا نباشید، ممکن است سرتان کلاه برود و با قیمت های عجیب وغریب تن به معامله...

22 دی 1400

زیباترین خیابان های دنیا را بشناسید

یکی از عواملی که باعث زیباتر به نظر رسیدن شهرها می شوند خیابان ها هستند. شاید کمی عجیب باشد اما هر خیابان داستانی برای گفتن دارد. بعضی از خیابان ها به دلایلی از خیابان های دیگر زیباتر هستند؛ برای مثال خیابان های پر از شکوفه های گیلاس بُن را در نظر بگیرید....

15 دی 1400

دستگاه های اجرایی اصفهان برای انجام طرح رزمایش زمستانی به خط شدند

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از همکاری دستگاه های اجرایی در طرح رزمایش زمستانی، اطلاع داد.

12 دی 1400

حدود 90 درصد جامعه عشایری شاهرود واکسن کرونا زدند

رئیس اداره امور عشایری شاهرود گفت: حدود 90 درصد عشایر شاهرود در منطقه ها ییلاقی و قشلاقی دُز اول واکسن کرونا را دریافت کردند.

9 آذر 1400

شرایط منابع و فضای کسب وکار از مهم ترین مسائل کنونی کشور است

خبرنگاران/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی شرایط منابع و فضای کسب وکار را از مهم ترین مسائل کنونی کشور دانست و گفت: هرگونه گشایش و اتفاق مبارکی در حوزه منابع، فراوری و کسب وکار، در گرو اهتمام جدی دستگاه های مسئول برای شناسایی و برطرف موانع است....

4 آذر 1400

توییتر از چند ماه قبل مشغول آزمایش ویژگی پرداخت با بیت کوین بوده است

این شرکت مستقر در سانفرانسیسکو اضافه کرد که روش های جدیدی را برای یاری به کاربران برای داشتن تجربه ایمن تر در توییتر آزمایش می نماید، مانند هشدار هنگام ورود افراد به مکالمات جنجالی یا اجازه دادن به آنها برای ترک موضوعات توییت.

16 مهر 1400

چگونه سریعا مدیرعامل شویم؟

زندگی امروز / بعضی افراد در کار خود به سرعت ترفیع می گیرند، درحالی که فرآیند ترفیع گرفتن برای بعضی افراد مدت زمان بیشتری به طول می انجامد و ترفیع هرگز شامل بعضی دیگر هم نمی گردد.

15 شهریور 1400

چگونه در جوانی پولدار شویم؟

زندگی امروز / در گذشته میلیونر بودن محدود به مردان و زنان میانسال بود. امروز به نظر می رسد نسل جوان اخباری از داستان موفقیت های معجزه آسای خود دارند و این را می توان به عصر انفجار اطلاعات و تحولات تکنولوژیکی امروز نسبت داد.

13 شهریور 1400

ارزان ترین خودروهای بازار در تهران

خبرنگاران : پراید 131 مدل 99 قیمتی معادل 113 میلیون تومان دارد و ساینا آپشنال مدل 99 هم با حداکثر قیمت 156 میلیون تومان به فروش می رسد.

21 مرداد 1400

خدمت دهی بیمه سلامت در زمان قطع برق تغییر می نماید

معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت ایران گفت: خدمت دهی به بیمه شدگان در زمان قطعی برق مختل نخواهد شد و به طور موقت از سیستم آنلاین به آفلاین و از الکترونیک به کاغذی تبدیل می گردد

28 تیر 1400

یک رقابت دورهمی

اواخر اسفند 1394 ، تدارک شبکه نسیم برای یک دورهمی طولانی با مخاطبان این شبکه به نتیجه رسید و برنامه ای با ساختار نمایشی متفاوت و با اجرای مهران مدیری پخش خود را شروع کرد.

22 تیر 1400
تعداد: (91)