توییتر از چند ماه قبل مشغول آزمایش ویژگی پرداخت با بیت کوین بوده است

به گزارش تلویزیون کالا، این شرکت مستقر در سانفرانسیسکو اضافه کرد که روش های جدیدی را برای یاری به کاربران برای داشتن تجربه ایمن تر در توییتر آزمایش می نماید، مانند هشدار هنگام ورود افراد به مکالمات جنجالی یا اجازه دادن به آنها برای ترک موضوعات توییت.

توییتر از چند ماه قبل مشغول آزمایش ویژگی پرداخت با بیت کوین بوده است

اعلامیه های این محصول بخشی از کوشش های توییتر برای رقابت با پلتفرم های رقیب مانند فیس بوک و یوتیوب و آلفابت برای کاربران با دنبال نماینده زیاد است.

پرداخت با بیت کوین برای دستگاه های مبتنی بر آی او اس برای کاربران توییتر در سراسر دنیا راه اندازی شده و قرار است به زودی به دستگاه های اندرویدی هم اضافه گردد.

این شرکت اعلام نموده است که میخواهد با اضافه کردن امکان اتصال کیف پول های ارز دیجیتال به حساب های کاربری، از سیستم تأیید مالکیت NFT ها یا توکن های غیرمثلی هم پشتیبانی کند.

تأیید مالکیت توکن های غیرمثلی به صورت یک نشان در پروفایل کاربر نمایش داده می گردد و نشان می دهد که آن شخص مالک این توکن غیرمثلی است.

در کوشش برای رشد فضاها، توییتر یک صندوق برای ارائه پشتیبانی اقتصادی، فنی و بازاریابی به کاربرانی که به طور مکرر از قابلیت صوتی Spaces استفاده می نمایند، راه اندازی می نماید.

توییتر اضافه کرد که در حال آنالیز این موضوع است که چگونه می توان به کاربران اجازه داد کلمات خاص یا سخنان توهین آمیزی را که نمی خواهند در پاسخ به توییت های خود ببینند، فیلتر نمایند.

منبع: خبرکانادا

به "توییتر از چند ماه قبل مشغول آزمایش ویژگی پرداخت با بیت کوین بوده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توییتر از چند ماه قبل مشغول آزمایش ویژگی پرداخت با بیت کوین بوده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید