آدینه سیاه فروشگاه اینترنتی خانومی از راه رسید

به گزارش تلویزیون کالا، حراآدینه، آدینه سیاه چیست؟

بلک فرایدی Black Friday رویداد محبوب جهانی است که بعد از عید شکرگزاری آمریکا و درآخرین آدینه ماه نوامبر است. در این رویداد، فروشگاه ها با حراج های کم نظیر درهای خود را به روی خریداران باز می نمایند و حتی خریداران پشت در فروشگاه ها می خوابند تا در اولین ساعت کار فروشگاه به کالاهای تخفیف دار بیشتری دسترسی داشته باشند.

آدینه سیاه فروشگاه اینترنتی خانومی از راه رسید

در ایران هم بسیاری از خانم ها پشت کامپیوترها نشسته و یا گوشی در دست، منتظر رویداد حراآدینه خانومی هستند تا وارد فروشگاه اینترنتی خانومی شده و با تخفیف هایی تا 70 درصد، محصولات مورد علاقه خود را خریداری نمایند.

به گفته مدیران فروشگاه اینترنتی خانومی، این مجموعه با تقویت زیرساخت ها، آماده است تا در پاسخ به استقبال بی نظیر مشتریان پرشمار، در روز آدینه سوم آذر با آمادگی بیشتری نسبت به سال های گذشته به برگزاری این حراج باشکوه بپردازد.

آدینه سیاه خانومی روزی سرشار از خوشحالی و تجربه های ارزشمند برای خانم های ایرانی است، تا با بهره مندی از بزرگترین تخفیف های سالانه بر محصولات اصل صدها برند معتبر، سبد محصولات آرایشی خود را تکمیل نموده و بر کیفیت و کمیت آن اضافه نمایند.

استقبال از حراج تخصصی خانومی، به مقدار ای است که طبق تجربه های قبلی انتظار افزایش فروش به اندازه زیاد، می رود که هماهنگی و کار بسیار فشرده ای می طلبد. در این روز بین 25 تا 70 درصد تخفیف برای محصولات 250 برند در فروشگاه خانومی اعمال می گردد

تاریخ تحول خرید اینترنتی

وقتی فروشگاه های اینترنتی وارد عرصه حیات اجتماعی شدند، سادگی خرید، سهولت دسترسی به محصولات، عدم احتیاج به گشتن در فروشگاه های مختلف، بعضی از مجذوب کنندهیت های بی شمار فروشگاه های اینترنتی بود که باعث شد خیلی سریع این شیوه خرید، جایگاه خود را در سبک زندگی مردم باز کند تا جایی که مرنام و رویدادهای فروشگاه های فیزیکی از جمله آدینه سیاه به یکی از رویدادهای سالیانه فروشگاه های اینترنتی هم تبدیل شد.

حوزه لوازم آرایشی و بهداشتی با تنوع زیاد محصولات، برندها و کالاها، از جمله پیروز ترین حوزه هایی بود که توانست تجربه فروش اینترنتی را به شکل گسترده ای رقم بزند.

البته از میان فروشگاه های اینترنتی که در این زمینه فعالیت خود را در سال های اخیر شروع نموده اند، معدودی از آنها واقعا پیروز به جلب نظر خیل مشتریان شده و به برند محبوبی در زمینه فروش تخصصی لوازم آرایشی و بهداشتی تبدیل شدند.

فروشگاه اینترنتی خانومی، برندی پیروز و حرفه ای

فروشگاه اینترنتی حرفه ای و تخصصی خانومی، با عرضه برترین برند های لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن اصل و خلق مجموعه ای از ارزشهای مورد احتیاج مشتریان، توانست به یکی از برترین فروشگان های فعال در حوزه آرایشی و بهداشتی تبدیل گردد.

خریداران می توانند از مجموعه کامل کالاهای متعلق به برندهای گوناگون داخلی و خارجی، در کنار پیشنهادها، قیمت های فصلی، تخفیف های مجذوب کننده و سایر امکانات حرفه ای اقدام به خرید نموده و در کمترین زمان محصول خود در منزل دریافت نمایند.

نگاهی به کلکسیون کامل فروشگاه اینترنتی خانومی که تقریبا تمام برند های رایج را تحت پوشش دارد، نشان می دهد که علت پیروزیت این برند فروشگاهی خوشنام چیست؟

در فروشگاه اینترنتی خانومی علاوه بر درج تصاویر متعدد از جهات مختلف و اطلاعات بسیار دقیق و کامل از تمام کالاها، کیفیت ارائه خدمات و اطلاع رسانی ها، از فروش های حضوری هم به مراتب بیشتر است. چون در این فروشگاه مقایسه کالاها با یکدیگر تقریبا بدون محدودیت امکان پذیر است.

فروشگاه خانومی و ارتباط با برند های معتبر

مجموعه حرفه ای خانومی، به خاطر سوابق درخشان در بازار لوازم آرایشی و استقبال گسترده خریداران، ارتباط تنگاتنگی با تمام برند های داخلی و بسیاری از برندهای خارجی بهداشتی و آرایشی دارد. به این خاطر در صفحات مختلف این فروشگاه تقریبا می توان نام تمام برند های مطرح را مشاهده و اقدام به خرید از فراوریات آن ها کرد.

داشتن نمایندگی رسمی بیش از 250 برند آرایشی و بهداشتی و مراقبتی در داخل و خارج از کشور که موجودی خانومی را به شدت بالا می برد یکی از عمده ترین نقاط قوت این فروشگاه است. ارتباط با تمامی این برند ها مستقیم و بی واسطه است که ابتکار عمل خانومی را در کنترل کیفیت، اصالت، قیمت، تاریخ انقضا، و سایر فاکتورها بالا می برد.

تاریخچه فروشگاه اینترنتی خانومی

فروشگاه اینترنتی خانومی به عنوان یکی از مجموعه های حرفه ای در زمینه فروش لوازم آرایشی و بهداشتی، فعالیت خود را از سال 1392 به عنوان اولین و جامع ترین فروشگاه اینترنتی آرایشی و بهداشتی و عطر، شروع کرد.

این مجموعه با لحاظ کردن استانداردهای کیفی، از نظر فروش محصول، شیوه و روش های ارسال و ارتباط با مشتری و خدمات پس از فروش، خیلی زود توانست نظر مشتریان و صاحبان برند ها را جلب کند.

این پیروزیت باعث شد موجودی کالایی این فروشگاه با رشد کم نظیری، که عمدتاً بدون واسطه از فراوری نمایندگان دریافت می گردد، روبه رو گردد که قدرت انتخاب زیادی به مشتریان ارائه می نماید.

این مجموعه، در به کارگیری و آموزش پرسنل فروشگاه، نهایت کیفیت و سخت گیری را به عمل می آورد. به این خاطر خانومی در کوتاه مدت توانست نظر مشتریان را جلب کند.

تأکید بر کنترل های بهداشتی

در خانومی، پروانه بهداشتی ورود یا ساخت کالا از وزارت بهداشت باید روی تمام کالاها نصب شده باشد. به این خاطر همه وارد نمایندگان و فراوری نمایندگان محصولات آرایشی و بهداشتی که قصد همکاری با خانومی را دارند ملزم به رعایت این اصل هستند. در صورتی که محصولی این پروانه را نداشته باشد، بی قید و شرط تعویض می گردد.

چه محصولاتی را می گردد در خانومی خرید؟

در فروشگاه اینترنتی خانومی طیف گسترده ای از محصولات آرایشی و بهداشتی در اختیار بانوان ایرانی است که از نظر کیفیت و اصالت تضمین شده هستند. این محصولات در دسته بندی ساده ای در دسترس خریدار هستند و می تواند با پیگیری دسته بندی های اعمال شده فورا به محصول مورد نظر خود دسترسی پیدا نموده و در عرض چند دقیقه از میان هزاران محصول ارائه شده از 250 برند خوشنام، فرایند خرید خود را کامل کند.

برندهای معتبری چون لافارر، کالیستا، سریتا، شون، نئودرم، لورال، میبلین، گارنیر، بورژوا، اسنس، آرت دکو، بیو، بیودرما، نوروا، ویشی، لیراک و... فقط بخشی از برند هایی هستند که محصولات آن ها را در فروشگاه خانومی با تضمین اصالت می توان خریداری کرد.

مرکز پردازشی حرفه ای

فروشگاه های تخصصی خانومی، یکی از حرفه ای ترین و وسیع ترین مراکز پردازش کالا را در اختیار دارد. مرکز پردازش خانومی، در 6000 متر مربع هر روز، با اتکا به اتوماسیون پیشرفته، از میان هزاران کالای عرضه شده، سفارش های ثبت شده مشتریان را با دقت و وسواس بالایی، آماده و ارسال می نماید. پیروزیت 99 درصدی سفارشات ارسالی نشانه عملکرد حرفه ای این تیم است.

حراآدینه و آزمایش دیگر بار مرکز پردازش

با رسیدن سوم آذر و شروع حراج سالیانه فروشگاه اینترنتی خانومی که از آن با عنوان حراآدینه یاد می گردد، یک بار دیگر مرکز پردازش این مجموعه ضمن روبرو شدن با سیل سفارش هایی که با استفاده از قیمت های استثنایی ثبت شده اند، با چالش عملیات سنگین پردازش و ارسال چندین برابری، در بوته آزمایش قرار خواهد گرفت. با توجه به فرایند اتوماسیون و ساختار حرفه ای مرکز پردازش خانومی، قطعا این مجموعه حراج بزرگ سالیانه آدینه سیاه یا حراآدینه را با پیروزیت پشت سر خواهد گذاشت.

برند محبوب خانومی

تمام فاکتورهای پیش گفته باعث شده است خانومی از دید کاربران و مشتریان ایرانی یکی از محبوب ترین برند های فروشگاهی اینترنتی در ایران باشد. خانومی در سال 1398 در جشنواره برند محبوب (بزرگترین نظرسنجی مردمی درباره برند های محبوب)، تندیس زرین برترین برند از دید مصرف نمایندگان را از آن خود کرد.

وب سایت خانومی

علاقه مندان برای بازدید از فروشگاه خانومی و ثبت سفارش به مناسبت آدینه سیاه و حراج سالیانه خانومی (حراآدینه) می توانند به نشانی https://www.khanoumi.com/ مراجعه نمایند.

منبع: فرارو

به "آدینه سیاه فروشگاه اینترنتی خانومی از راه رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آدینه سیاه فروشگاه اینترنتی خانومی از راه رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید