سرمایه گذاری دیجی نکست بر استارتاپ دژینو؛ پلتفرم تشخیص تقلب در تبلیغات

به گزارش تلویزیون کالا، استارتاپ دژینو پیروز به جذب سرمایه از دیجی نکست شد. دژینو پلتفرم کشف و جلوگیری از تقلب در کمپین های تبلیغاتی آنلاین با استفاده از هوش مصنوعی است. فعالیت اصلی این استارتاپ را می توان در حوزه Marketing Technlogy وCyber Security دسته بندی کرد. ماموریت اصلی این استارتاپ توسعه سرویس های نو با استفاده از دانش و تکنولوژی روز به منظور جلوگیری از انجام تقلب در تبلیغات و امن کردن فضای آنلاین است.

سرمایه گذاری دیجی نکست بر استارتاپ دژینو؛ پلتفرم تشخیص تقلب در تبلیغات

این استارتاپ در مرحله بذری و پیش بذری از دیجی نکست جذب سرمایه نموده است و به دلیل ماهیت High-Tech دژینو، سرمایه دریافتی صرف مواردی مانند توسعه زیرساخت، نیروی انسانی متخصص و R&D خواهد شد.

بازار هدف و مخاطبان اصلی دژینو

تقلب در کمپین های بازاریابی آنلاین تقریبا در تمامی شاخه ها و با انواع بسیار متنوعی اتفاق می افتد. بنابراین بازار پلتفرم های مقابله با تقلب، به وسعت کسب وکارهای آنلاین گسترده است. در حال حاضر دژینو بطور ویژه بر زیست بوم بازاریابی آنلاین تمرکز نموده و از این نقطه وارد فضای مقابله با تقلب شده است.

بازار جهانی این کسب وکار در سال 2021 حدود 65 میلیارد دلار برآورد شده و پیش بینی می گردد این رقم در سال 2022 به 81 و در سال 2023 به 100 میلیارد دلار برسد. در ایران نیز حجم تقریبی سالانه بازار تبلیغات آنلاین 600 میلیارد تومان و اندازه تقریبی تقلب در این حوزه برای سال 1400 چیزی در حدود 40 درصد از هزینه کمپین های تبلیغاتی و بطور تقریبی 250 میلیارد تومان تخمین زده شده است.

مخاطب های اصلی دژینو، فعالان حوزه بازاریابی دیجیتال، مدیران بازاریابی، منتشرکنندگان تبلیغات آنلاین و شبکه های تبلیغاتی هستند که تا کنون بیشترین استفاده از دژینو در تبلیغات کلیکی و بنری خود را داشته اند. پس از 3 ماه از انتشار نسخه اولیه دژینو، 8 سازمان از خدمات این استارتاپ برای کمپین های بازاریابی خود استفاده نموده که ترافیک ورودی این کمپین ها بطور میانه 50000 کاربر بوده است.

دژینو نزدیک به 1 میلیون ترافیک ورودی را برای مشتریان خود در این بازه زمانی تحلیل نموده و مطابق هدف گذاری خود میخواهد در سال 1401 این اندازه را به بیش از 20 میلیون برساند.

با تیم استارتاپی دژینو آشنا شوید

هم بنیان گذاران این پلتفرم هوشمند؛ مهسا اذانی (بازاریاب دیجیتال)، عارف شعبانی (برنامه نویس هوش مصنوعی) و فرزان فروغی فر (برنامه نویس وبسایت) فعالیت استارتاپی خود را در کمپ استارتاپی زمستان 1399 دیجی نکست شروع کردند و تا فروردین 1400 توسعه محصول اولیه به انتها رسید. ایده دژینو الهام گرفته از شرکت آمریکاییfraudlogix است. این شرکت سرویس هایی در زمینه کشف و مقابله با تقلب های تبلیغاتی ارائه می نماید.

دژینو، راه حلی برای کاهش هزینه و افزایش بازدهی در بازاریابی دیجیتال کسب وکارها

هدف دژینو ایجاد فضای امن تبلیغاتی برای کسب وکارهاست. بنابرین در حال حاضر با استفاده از تکنیک های مختلف هوش مصنوعی، به تحلیل ترافیک ورودی و رفتار کاربران سایت هدف می پردازد. ماموریت اصلی این استارتاپ توسعه سرویس های نو با استفاده از دانش و تکنولوژی روز به منظور جلوگیری از انجام تقلب در تبلیغات و امن کردن فضای آنلاین است.

همانطور که گفته شد در سال 1400 نزدیک به 40 درصد هزینه های تبلیغات آنلاین کسب وکارها در ایران به دلیل وجود تقلب هدر رفته، جلوگیری از این هزینه ها یکی از نیازهای حیاتی هر کسب وکارهایست، بعلاوه جلوگیری از تخریب یا از بین رفتن دیتاهای تحلیلی، اساس برنامه های تبلیغاتی کسب وکارهاست؛ دژینو علاوه بر ارائه خدمات در دو مورد قبل، امکان بهره برداری بهتر از فرصت ها را در کمپین های بزرگ با تشخیص در لحظه تقلب و ارائه راهکارهای گوناگون برای بهبود کیفیت کمپین در حین اجرای آن، فراهم می نماید.

راه های ارتباطی با دژینو:

وبسایت: www.dezhino.com

منبع: دیجیکالا مگ

به "سرمایه گذاری دیجی نکست بر استارتاپ دژینو؛ پلتفرم تشخیص تقلب در تبلیغات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمایه گذاری دیجی نکست بر استارتاپ دژینو؛ پلتفرم تشخیص تقلب در تبلیغات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید