امیدواری بحرینی ها به صعود پیش از ملاقات با ایران

به گزارش تلویزیون کالا، یک رسانه بحرینی به آنالیز ملاقات فردای تیم ملی فوتبال این کشور با ایران پرداخت.

امیدواری بحرینی ها به صعود پیش از ملاقات با ایران

به گزارش تلویزیون کالا و به نقل از خبرگزاری بحرین، تیم ملی فوتبال بحرین فردا در ملاقاتی هیجان انگیز در چارچوب انتخابی جام دنیای 2022 و جام ملت های آسیا 2023 رودرروی ایران قرار می گیرد. بحرین با راهنمایی سوزای پرتغالی پس از شکست دادن کامبوج با نتیجه 8 بر صفر امیدوار است دومین پیروزی متوالی اش را برابر ایران کسب نموده و یکی از سهمیه های صعود مستقیم به مرحله نهایی انتخابی جام دنیای 2022 را به دست آورد. صدرنشین های گروه های هشت گانه و 4 تیم برتر دوم جداول رده بندی به مرحله نهایی انتخابی جام دنیای 2022 و جام ملت های آسیا راه پیدا خواهند کرد.

در ادامه این مطلب آمده است: شاید تاریخچه رویارویی بحرین و ایران در منامه باعث کسب نتیجه خوب برای بحرین گردد. بحرین تا به امروز در خانه مغلوب ایران نشده و در ملاقات انتخابی جام دنیای 2002 هم این تیم را شکست داد. بحرین با سرمربیگری سوزا پس از کسب نتایج مناسب در ملاقاتهای محبت آمیز و رسمی دوران خوبی را سپری می نماید. بازیکنان این تیم با جدیت آماده بازی با ایران می شوند و انگیزه و هیجان زیادی از خود نشان می دهند. از سویی ایران حریف قدرتمندی است و یکی از برترین تیم های قاره آسیا محسوب می گردد. ایران در رده دوم آسیا و سی ویکم دنیا واقع شده است و 20 گل زده در 5 ملاقات مقدماتی نشان دهنده قدرت خط حمله این تیم است.

در جدول رده بندی گروه C آسیا بحرین با 12 امتیاز صدرنشین است و عراق (11 امتیاز)، ایران (9 امتیاز)، هنگ کنگ (پنج امتیاز) و کامبوج (یک امتیاز) رتبه های دوم تا پنجم را در اختیار دارند.

برنامه ادامه ملاقاتهای گروه C به توضیح زیر است:

دوشنبه - 17 خرداد

عراق - کامبوج، ساعت 19، استادیوم شیخ محمد آل خلیفه

ایران - بحرین، ساعت 21، استادیوم ملی بحرین

آدینه - 21 خرداد

کامبوج - ایران، ساعت 19، استادیوم شیخ محمد آل خلیفه

هنگ کنگ - عراق، ساعت 21، استادیوم ملی بحرین

سه شنبه - 25 خرداد

ایران - عراق، ساعت 21، استادیوم شیخ محمد آل خلیفه

بحرین - هنگ کنگ، ساعت 21، استادیوم ملی بحرین

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "امیدواری بحرینی ها به صعود پیش از ملاقات با ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیدواری بحرینی ها به صعود پیش از ملاقات با ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید