استارتاپ

سرمایه گذاری دیجی نکست بر استارتاپ دژینو؛ پلتفرم تشخیص تقلب در تبلیغات

استارتاپ دژینو پیروز به جذب سرمایه از دیجی نکست شد. دژینو پلتفرم کشف و جلوگیری از تقلب در کمپین های تبلیغاتی آنلاین با استفاده از هوش مصنوعی است. فعالیت اصلی این استارتاپ را می توان در حوزه Marketing Technlogy وCyber Security دسته بندی کرد. ماموریت اصلی این استارتاپ...

1 اردیبهشت 1401

حل چالش های بزرگ جهانی با همکاری علمی کشورهای اسلامی

به گزارش خبرنگاران، سورنا ستاری امشب در مراسم برگزاری چهارمین دوره جایزه مصطفی ص که در تالار وحدت برگزار گردید گفت: برای ما باعث افتخار است که در هفته مزین به نام پیامبر فرصت ملاقات با جمعی از چهره های شامخ علمی در دنیا اسلام را پیدا نموده ایم.

21 آبان 1400

افزایش شانس موفقیت در بازار ، 30 استارتاپ حوزه فناوری های دیجیتال حمایت می گردد

رویدادی برای اجرایی شدن ایده های خلاق تیم های استارتاپی در حوزه هایی مانند شهر هوشمند، شهر امن، هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء برگزار می گردد.

21 خرداد 1400

فراوری حسگر موثر در فاصله گذاری اجتماعی با الهام از خفاش

به گزارش خبرنگاران به نقل از پرس اسوسیشن، استارت آپ IMERAI در اسکاتلند حسگری شبیه خفاش ابداع نموده که با انتها یافتن قرنطینه به حفظ قوانین فاصله گذاری اجتماعی یاری می نماید.

19 مرداد 1399

ایل سنگسری صندلی خاصی در تاریخ تمدنی ایران دارد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به این که ایل سنگسری صندلی خاصی را در تاریخ تمدنی ایران داشته و دارد، اضافه کرد: ایل سنگسری دارای تقویم و گاه شماری سنگسری با بیش از 3هزار سال سابقه است و نشانگر زمانبندی تاریخی این ایل است.

7 دی 1398

برنامه های بزرگ ترین اپراتور دیتای ایران برای حضور در الکامپ 2019 تشریح شد

برنامه های ایرانسل برای حضور در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ 2019) اعلام شد.

29 مرداد 1398

سازمان نظام صنفی رایانه ای پلی بین کسب و کارهای نوپا و شرکت های بزرگ است

دبیر کل سازمان نظام صنفی رایانه ای گفت: این سازمان به یاری سامانه نوآفرین پلی بین شرکت های نوپا و شرکت ها و کسب و کارهای بزرگ است.

25 مرداد 1398

محمدی در مصاحبه با خبرنگاران بیان کرد؛ خاتمه نامه های دانشجویی مشتریان خود را شناسایی می نمایند، نقش پررنگ اقتصاد دیجیتال در برنامه های دانشگاهی

دبیر ستاد اقتصاد دیجیتال معاونت علمی گفت: سرانجام نامه های دانشجویی را به سمت کاربردی تر شدن می بریم.

21 تیر 1398

بهره برداری از 44 پروژه سرمایه گذاری گردشگری از ابتدای سال در یزد

سرپرست معاونت سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون44 پروژه سرمایه گذاری در استان یزد به بهره برداری رسیده است.

13 خرداد 1398