خدمت دهی بیمه سلامت در زمان قطع برق تغییر می نماید

به گزارش تلویزیون کالا، معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت ایران گفت: خدمت دهی به بیمه شدگان در زمان قطعی برق مختل نخواهد شد و به طور موقت از سیستم آنلاین به آفلاین و از الکترونیک به کاغذی تبدیل می گردد

خدمت دهی بیمه سلامت در زمان قطع برق تغییر می نماید

به گزارش گروه اجتماعی تلویزیون کالا، مهدی رضایی به اقدامات اجرا شده در زمان قطعی برق اشاره نمود و اضافه نمود: در فرآیند نسخه الکترونیک ارتباط ما با ارائه دهندگان خدمت به صورت سیستم آفلاین برقرار است و بعد از اتصال اینترنت و برق می توانند بارگذاری را در سامانه ها انجام دهند.

معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت ایران ادامه داد: مراکز ارائه دهنده خدمت می تواند با استفاده از کد دستوری تلفنی استحقاق سنجی بیمه شده را انجام داده و نسخه را به صورت کاغذی به داروخانه ارائه نمایند و دراین فرایند، برای بیمار اختلالی ایجاد نشده و به شکل گذشته خدمت ارائه می گردد.

وی تاکید نمود: طی اطلاعیه ای به ادارات کل استانی ابلاغ شده است که در صورت قطعی برق به صورت کاغذی خدمت دهی به مردم انجام گردد و ارائه دهندگان خدمت در وقت و فرصت مشخص به صورت آفلاین به سیستم و سامانه ها وارد شوند.

رضایی با تاکید بر اینکه بیمه به طور کامل به تعهداتش عمل خواهد نمود، گفت: واحد های نظارتی بیمه برای جلوگیری از اختلال در خدمت رسانی به طور کامل فعال بوده و به شکایات رسیدگی می نمایند و مردم در صورت بروز هر مسئله ای می توانند با سامانه 1666 به صورت شبانه روزی تماس بگیرند تا پیگیری های لازم صورت گیرد. البته قطعی برق مسائل دیگری در داروخانه ها به همراه دارد که که مربوط به نسخه الکترونیک نمی باشد از جمله قطعی پایانه پرداخت پوز، سامانه تی تک وزارت بهداشت، خاموشی رایانه فروش دارو که امر خدمت رسانی در داروخانه ها را مختل می نماید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "خدمت دهی بیمه سلامت در زمان قطع برق تغییر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خدمت دهی بیمه سلامت در زمان قطع برق تغییر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید