شطرنج

کافی: استدلال ها و تهمت های مدیرعامل فردوس عجیب بود؛ دوستان از موارد انضباطی اطلاع ندارند، خرید داسیلوا کاملاً قانونی است

مدیرعامل باشگاه مس سونگون خرید بازیکن برزیلی از طریق این باشگاه را اتفاقی کاملاً قانونی دانست و از اظهارات شاکی پرونده مربوط به این بازیکن ابراز تعجب کرد.

15 بهمن 1400

شطرنج بازان ایران از رسیدن به جمع هشت تیم برتر بازماندند

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فدراسیون شطرنج، تیم ملی ایران در سومین روز مسابقات المپیاد آنلاین فیده 2020 به مصاف اندونزی و ویتنام رفت که حاصل این دو بازی یک تساوی و یک برد برای شطرنج بازان کشورمان بود.

19 مهر 1399

اعزام شطرنجبازان ایران به مسابقات رده های سنی آسیا

به گزارش خبرنگاران، رقابت های شطرنج قهرمانی رده های سنی آسیا در امسال میلادی طی روزهای 12 تا 20 فروردین ماه به میزبانی تایلند برگزار می گردد.

5 شهریور 1398

آتش سوزی دوباره در مجموعه ورزشی انقلاب، آتش نشانان به موقع رسیدند

به گزارش خبرنگاران، مجموعه ورزشی انقلاب که قدمت آن به 60 سال پیش می رسد طی سال های گذشته همیشه آبستن حوادثی بوده که بعضاً با مصدومیت های شدید و حتی تلفات جانی همراه بوده است. جدیدترین حادثه در مجموعه ورزشی انقلاب روز گذشته رخ داد و طی آن این مجموعه برای...

2 مرداد 1398

خاتمه رقابت های شطرنج شارجه، فیروزجا چهارم و مقصودلو هشتم شدند

در سرانجام دور نهم رقابت های شطرنج مسترز شارجه، علیرضا فیروزجا در رده چهارم و پرهام مقصودلو در رده هشتم قرار گرفتند.

11 تیر 1398

گلایه پرهام مقصودلو از فدراسیون شطرنج، هزینه مسابقات آسیایی و جهانی با ورزشکار!

پرهام مقصودلو می گوید که با همه افتخاراتی که توسط شطرنج بازان ایرانی در مسابقات مهم بدست می آید اما اصلا به شطرنج بازان اهمیتی داده نمی گردد.

21 اردیبهشت 1398