عرضه گوشی ردمی Note 11E Pro در آینده نزدیک

به گزارش تلویزیون کالا، یک گوشی نو از شرکت ردمی به تازگی به ثبت رسیده است. این گوشی که احتمالا Redmi Note 11E Pro نام دارد، احتمالاً در ماه جاری میلادی در بازار چین ارائه می گردد.

عرضه گوشی ردمی Note 11E Pro در آینده نزدیک

به گزارش تلویزیون کالا، یک گوشی محصول شرکت Redmi با شماره مدل 2201116SC به وسیله وبسایت صدور گواهی TENAA در چین تایید شده است. مشخصات این گوشی حاکی از آن است که این دستگاه احتمالا یک مدل از نسخه بین المللی گوشی Redmi Note 11 Pro 5G است که قرار است با نام تجاری متفاوت عرضه گردد. در حالی که انتظار می رود گوشی 2201116SC در ماه فوریه در بازار چین عرضه گردد، هنوز هیچ اظهار نظر قطعی ای در خصوص نام تجاری دستگاه نشده است. این دستگاه پیش از شایعه راه اندازی در پایگاه داده Google Play Cosole و فهرست دستگاه های پشتیبانی شده گوگل ظاهر شده است. این فهرست نشان می دهد که این گوشی با نام تجاری Redmi Note 11E Pro وارد بازار های چین خواهد شد.

لازم به شرح است که شرکت Redmi در حال حاضر گوشی Redmi Note 11 Pro 5G که مجهز به پردازنده Dimensity 920 است را در بازار چین در اختیار کاربران قرار داده است. همین دستگاه در بازار هند با نام شیائومی 11i در دسترس است. اکنون می توان بر اساس فهرست Google Play Cosole نتیجه گرفت که قرار است نسخه بین المللی Redmi Note 11 Pro 5G با نام Redmi Note 11E Pro وارد بازار چین می گردد.

گزارش هایی که در خصوص این گوشی وجود دارد مشخصات مورد انتظار Redmi Note 11E Pro را افشا نموده است. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی AMOLED است که کیفیت تصویر +FHD و نرخ تازه سازی 120 هرتز را ارائه می دهد. از چیپست اسنپدراگون 695 برای نوت 11 پرو استفاده شده است.

فهرست مشخصات منتشر شده به وسیله وبسایت TENAA نشان می دهد که این گوشی احتمالا در چند نسخه با 6 گیگابایت، 8 گیگابایت، 12 گیگابایت و 16 گیگابایت رم عرضه گردد. این دستگاه بعلاوه ممکن است با 128 گیگابایت، 256 گیگابایت و 512 گیگابایت حافظه داخلی ارائه گردد. گوشی Redmi Note 11E Pro ممکن است بر روی اندروید 11 به همراه MIUI 13 اجرا گردد. این دستگاه به اسکنر اثر انگشت در کنار قاب مجهز خواهد شد.

پنل پشتی گوشی Redmi Note 11E Pro دارای یک سیستم دوربین سه گانه با لنز اصلی 108 مگاپیکسلی است. در نقطه مقابل، در پنل جلویی نیز یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی قرار گرفته است. این گوشی دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی می نماید. گوشی Redmi Note 11E Pro احتمالا در رنگ های متنوعی مانند قرمز، نارنجی، زرد، سبز، آبی، نیلی، بنفش، سیاه، سفید و خاکستری روانه بازار گردد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "عرضه گوشی ردمی Note 11E Pro در آینده نزدیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه گوشی ردمی Note 11E Pro در آینده نزدیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید