آغاز بارش ها در تهران از عصر امروز

به گزارش تلویزیون کالا، بر اساس آنالیز داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، شرایط جوی استان تهران، امروز و فردا(12 و 13 اسفند ماه)، آسمانی نیمه ابری تا ابری گاهی با وزش باد پیش بینی می گردد و از عصر امروز تا آدینه شب بتدریج در سطح استان در برخی ساعت ها بارش باران گاهی همراه با رگبار و رعدوبرق و در ارتفاعات بارش باران و برف همراه با مه و گاهی کولاک برف (با احتمال صاعقه و تگرگ) قابل انتظار است.

آغاز بارش ها در تهران از عصر امروز

بعلاوه از ظهر آدینه تا یکشنبه(13 تا 15 اسفند ماه) در برخی ساعات (به ویژه در نیمه جنوبی) وزش باد شدید و گاهی خیلی شدید مورد انتظار است.

بعلاوه امروز افزایش دما و فردا کاهش محسوس دما و در ارتفاعات یخبندان شبانه در سطح زمین پیش بینی می گردد.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه های فیروزکوه و امین آباد با دمای 1- درجه سانتیگراد سردترین نقاط استان تهران در 24 ساعت گذشته گزارش شده است.

بعلاوه آسمان تهران فردا (13 اسفندماه) نیمه ابری تا ابری، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید در روز و نیمه ابری تا ابری گاهی همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید، در اواخر وقت کاهش ابر با بیشترین و کمترین دمای 16 و 7 درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد. بعلاوه شنبه (14 اسفندماه) آسمان تهران قسمتی ابری همراه با وزش باد در اواخر وقت و وزش باد شدید خواهد بود. دمای هوا در گرم ترین و سردترین زمان به 14 و 8 درجه سانتیگراد می رسد.

منبع: ایسنا

منبع: تجارت نیوز

به "آغاز بارش ها در تهران از عصر امروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز بارش ها در تهران از عصر امروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید