روی فاریا: استقلال خوش شانس بود، استحقاق نتیجه ای بهتر از تساوی را داشتیم، صعود کردیم اما هنوز راهی طولانی داریم

به گزارش تلویزیون کالا، روی فاریا، سرمربی پرتغالی تیم فوتبال الدحیل قطر اعتقاد دارد تیمش در دیدار مقابل استقلال استحقاق نتیجه ای بهتر از تساوی یک - یک را داشته است.

روی فاریا: استقلال خوش شانس بود، استحقاق نتیجه ای بهتر از تساوی را داشتیم، صعود کردیم اما هنوز راهی طولانی داریم

به گزارش خبرنگار ورزشی تلویزیون کالا، روی فاریا در نشست خبری بعد از بازی تیمش با استقلال که با تساوی یک - یک همراه شد، گفت: ابتدا به بازیکنام بابت بازی خوبی که انجام دادند، تبریک می گویم. تیم مقابل را به خوبی آنالیز نموده بودیم و می دانستیم از کدام نقاط ضعف آنها باید استفاده بهینه کنیم. بازی خوبی انجام دادیم و استحقاق مان نتیجه بهتری بود.

وی در ادامه اضافه کرد: کنترل خوبی روی بازی داشتیم. با توجه به اتفاقاتی که در بازی افتاد، فکر می کنم استقلال خوش شانس بود. اما در مجموع باید به بازیکنانم به خاطر بازی خوبی که انجام دادند، تبریک بگویم. ما از گروه بالا آمدیم و از این مسئله خوشحالم و البته برای بازیکنانم.

سرمربی پرتغالی تیم فوتبال الدحیل در واکنش به سؤالی مبنی بر اینکه آیا برای تقویت تیمش در مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا بازیکن جدیدی جذب خواهند کرد یا نه، گفت: فعلاً زود است در این مورد صحبت کنم. حدود دو ماه برای این مسئله وقت خواهیم داشت. از عملکرد بازیکنانم خیلی خوشحالم و هنوز راهی طولانی داریم. هم در آسیا و هم در مسابقات داخلی خودمان، شش بازی پیش رو داریم و هر بازی را فینال می بینیم.

فاریا در خصوص اینکه یکی از بازیکنان الدحیل (بازیکن شماره هفت) حرکت زشتی به سمت طرفداران داشت که باعث تحریک آنها شد و آیا واکنشی نسبت به این رفتار خواهند داشت یا نه، گفت: آن صحنه ای که شما می گویید را متوجه نشدم و اینجا هم باید مسائل فنی، مهم تر و جدی تر را آنالیز کنیم. فرقی ندارد، هر بازیکنی بود تفاوتی نداشت. البته ما اصلاً بازیکن شماره هفت نداریم! ترجیح می دهم در این خصوص اصلاً صحبت نکنم.

سال گذشته مقابل پرسپولیس شکست خوردید و نماینده ایران به فینال رسید، اما اکنون نماینده ایران حذف شده است. فکر می کنید بتوانید به فینال برسید یا نه؟، وی در واکنش به طرح این موضوع گفت: ما در همین مرحله هم مقابل تیم ها خوبی بازی کردیم و نتیجه گرفته ایم. همین که توانسته ایم از گروه مان بالا برویم، نتیجه خیلی خوبی بوده است. چه در این مسابقه و چه در مسابقات داخلی، کار ساده ای نداریم و همه بازی ها سخت است. من هم چهار ماه پیش به تیم الدحیل ملحق شده ام. با این حال آن چیزی که در ماه گذشته رخ داده، برای گذشته بوده و برای ما تمام شده است. گذشته را نمی توان تغییر داد و باید برای آینده برنامه ریزی کنیم. ما به دنبال این خواهیم بود که ببینیم در آینده چه رقبایی داریم و باید به خوبی آماده شویم. باید ببینیم چه شرایطی برای بازی های آینده داریم.

سرمربی تیم فوتبال الدحیل در واکنش به سؤالی مبنی بر اینکه شما مقابل استقلال با مربیگری شفر و فرهاد مجیدی بازی کردید و چه تفاوتی میان این دو بود، گفت: نگاه کردن به قضیه به این شیوه غلط است، چون فرهاد مجیدی مدت کوتاهی است که تیم را تحویل گرفته. من فکر می کنم باید سعی کنید از این به بعد آینده را ببینید و به مسائل بیشتر و واقع بینانه تر نگاه کنید. با این حال درست نیست که در خصوص دو مربی که در تیم بودند، صحبت کنیم. مجیدی تازه آمده و براساس مهره هایی که می بیند از آنها استفاده می نماید. به هر جهت مربی می آید خودش و تاکتیکش را با بازیکنانی که دارد تطبیق می دهد و با نوع بازیکنانی که دارد، بازی می نماید. امروز دیدیم که نسبت به بازی قبل، سیستم استقلال کمی تغییر نموده بود، اما به اواخر بازی که رسیدیم بازیکنان استقلال یک مقدار سعی می کردند با محتوایی که قبلاً بازی می کردند، بازی نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "روی فاریا: استقلال خوش شانس بود، استحقاق نتیجه ای بهتر از تساوی را داشتیم، صعود کردیم اما هنوز راهی طولانی داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روی فاریا: استقلال خوش شانس بود، استحقاق نتیجه ای بهتر از تساوی را داشتیم، صعود کردیم اما هنوز راهی طولانی داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید