تثبیت صدرنشینی والیبال ایران در آسیا، بلندقامتان در رده دهم دنیا

به گزارش تلویزیون کالا، والیبال ایران با پیروزی 3 بر صفر مقابل ژاپن در رقابت های آسیایی، صدرنشینی خود را در آسیا تثبیت کرد.

تثبیت صدرنشینی والیبال ایران در آسیا، بلندقامتان در رده دهم دنیا

به گزارش تلویزیون کالا، بیست ویکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا با قهرمانی تیم ملی والیبال ایران و معرفی تیم های برتر این رقابت ها به انتها رسید.

در فینال بیست و یکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا در ژاپن، تیم ملی والیبال ایران به مصاف ژاپن رفت و با رجحان 3 بر صفر به اسم قهرمانی دست پیدا کرد. این رقابت در سه ست و به ترتیب با نتایج 27 بر 25، 25 بر 22 و 31 بر 29 به سود ایران انتها یافت.

در رنکینگ فدراسیون دنیای والیبال، تیم ملی والیبال ایران قبل از این رقابت با امتیاز 258 در رده دهم دنیا قرار داشت. بعلاوه تیم ملی والیبال ژاپن با کسب 252 امتیاز در رده یازدهم دنیا ایستاده بود.

والیبال ایران پس از پیروزی 3 بر صفر پیروز شد مجموع امتیازات خود را به 267 افزایش دهد و صدرنشینی خود را در آسیا و رده دهم دنیا تثبیت کند. والیبال ژاپن هم پس از این باخت سنگین مجموع امتیازاتش به 244 کاهش یافت تا در رده یازدهم دنیا بایستد.

تیم ملی والیبال برزیل همچنان در صدر دنیا ایستاده است. تیم های لهستان و روسیه به ترتیب در رتبه های دوم و سوم این رنکینگ قرار دارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تثبیت صدرنشینی والیبال ایران در آسیا، بلندقامتان در رده دهم دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تثبیت صدرنشینی والیبال ایران در آسیا، بلندقامتان در رده دهم دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید